تولدت مبارک

ساخت وبلاگ

نمیدونم دیگه اینجا میاد یا نه؟! ولی شاید بگه زجرت میدهند با حرفهاشون! هر چه بیشتر دوست داشتن باشه زجر کشیدن هم بیشتره، دوست داشتنی که درد داره. شاید بگه میخاس بره دنبال بهانه بود! ولی نه تو نیامدی که بخوای بری. تو بودی، هستی و‌‌خواهی ماند تا ابد. و باور دارم آبها هیچ وقت از آسیاب نمی افتد.

تولدت مبارک...
ما را در سایت تولدت مبارک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ehsan2nya بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت: 0:13

حال خوبی نداشتم از وقتی رفت از وقتی فریاد زد و گفت «تا کی...» و « نگو، نباش، زجر نده» یهو روحم از بدنم جدا شد. کاملا بی حس شدم. خودمو سپردم به زمان مثل خیلی از وقت های دیگه. میدونستم نیچه میتونه نجاتم بده. ولی هیچ کاری نکردم، هیچ حرفی نزدم، گلایه نکردم. نه از خودم، نه از دیگران، نه از سرنوشت. چن روز پیش لست سین رو دیدم حالم بهتر شد. دیشب یه اسپرسو خوردم اصلا نخوابیدم. صبح دیرتر اومدم سر کار. انگار شب‌هایی بی خوابی میکشم مغزم بهتر زندگی رو درک میکنه. از صبح حس نیچه داشتم. بی شک اگه زمین نیاز به پیامبری داشته باشه به شدت شایسته پیامبری است این مرد سبیلوی دلنشین. به لوسالومه فکر کردم. به دوری و نزدیکی‌اش با نیچه. گاهی باید دور بود تا خودت رو پیدا کنی. به قول نیچه:با رنج عمیق درونی آدمی، از دیگران جدا می شود و والا می شود. کسی که دلش را به بند بکشد جانش را آزاد کرده است. آنچه مرا نکشد مرا قوی تر می کند. آینده از آن کسانی است که به استقبالش می روند. چگونه آن شویم که به راستی هستیم. به حسادت اعتراف کن، حسادت بخشی از زندگی است. رشک بردن ایرادی ندارد به شرط آن که راهنمایمان شود چه کسی شویم.می خواهم بیشتر و بیشتر بیاموزم تا در ضرورت، جز زیبایی چیزی نبینم. آنگاه از مردمی خواهم شد که جمال می آفرینند. «مهر به سرنوشت» بگذار تا زین پس این عشق من باشد، من با زشتی لشکر نخواهم آراست، متهم نخواهم کرد، حتی اتهام زنان را نشان نمی کنم. تنها کار سلبی من چشم برگرداندن است. و سرانجام آرزویم این است روزی از آری گویان شوم. برای نیل به عظمت، عشق به سرنوشت را باید پذیرفت. این که هیچ چیز را طور دیگر نخواهیم. نه در گذشته نه در آینده نه در ابدیت. نه تسلیم در پیش ضرورت، نه پنهان داشتن آن. بلکه عشق به آن.برا تولدت مبارک...
ما را در سایت تولدت مبارک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ehsan2nya بازدید : 119 تاريخ : جمعه 7 بهمن 1401 ساعت: 20:29

کسی رو که دوس دارم تا ابد دوسش دارم حتی اگه کمرنگ‌ کنه خودشو. حتی اگه فکر کنه اصلا ندارمش، ولی من دارمش. گاهی وقتا مجبوریم که مجبوریم. باید این اجبار رو پذیرفت و‌منتظر گذر زمان موند.

تولدت مبارک...
ما را در سایت تولدت مبارک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ehsan2nya بازدید : 90 تاريخ : جمعه 7 بهمن 1401 ساعت: 20:29